
Efter et mislykket forsøg udi mountainbikesporten har jeg resigneret overfor den manglende muskelstyrke, og valgt at ty til en alternativ løsning. Nogen vil kalde det snyd, andre vil tale om potensforlænger, miljøsvineri eller det der er værre, men fakta er, at jeg med mit nyindkøb kan plante alle jer cyklister på landevejen som i skoven!
Far her valgte simpelthen at bytte cabrioleten til en monster SUV med 4,5 liters V8 motor og hele pibetøjet. Og lad det være sagt med det samme: denne min første Porsche er bare for rå! Modsat cabrioleten er der tilmed god plads til en mtb eller racercykel, men helt ærligt, hvad skal jeg med dem, når Cayennen bare brager derudaf :-).
1 kommentar:
Ha haaaaaaa... hvor er den bil sindsyg Martin:-)! Jeg troede ellers ikke du var en "bil dreng":-)?
Send en kommentar